Ett urval av våra kundprojekt

Tillsammans med våra kunder och partners har vi skapat grymma projekt inom webbutveckling, digital marknadsföring och design. Se ett urval här! Fler projekt kommer inom kort.
Eloflex | Utveckling

Eloflex - ny grafisk identitet och webbplats

Vi fick i uppdrag av Eloflex att ta fram en ny publik webbplats. Eloflex verkar på flera europeiska marknader och behövde nya webbplatser för varje marknad samt en uppdatering av deras grafiska profil.

Koncept, Design , Webbutveckling
Statens Haverikommission | Utveckling

En förlisning som påverkat många

Ett känslomässigt uppdrag där bild- och videomaterialet från SHK's senaste utredning av M/S Estonias förlisning skulle tillgängliggöras för allmänheten. Resultaten blev en finstämd webbplats med över 45.000 bilder och en avancerad 3D modell av vraket där vi övervann utmaningar som tid och prestanda.

Koncept, Design, Webbutveckling
HomeQ | Marknadsföring

Så hjälpte vi HomeQ att uppnå ökade konverteringar

HomeQ sökte efter en extern partner till att manövrera deras sociala medier med målsättningen att generera mer konverteringar på B2C-segmentet. Med vår hjälp efterfrågade de även att nå målsättningen med en så låg konverteringskostnad som möjligt.

Digital marknadsföring
Informationsteknik | Utveckling

Informationsteknik nya B2B e-handel

För att skapa en bättre kundupplevelse och samtidigt skaffa sig konkurrensfördelar tog man beslutet att lansera en e-handel för att förenkla för deras kunder att köpa deras produkter och tjänster.

Webbutveckling, E-handel
Informationsteknik | Utveckling

Informationstekniks nya publika webb

Informationsteknik är inne i en tillväxt- och förändringsresa och behövde därför ett varumärkeslyft samtidigt som de behövde en webbplats som bättre stöttade dem i deras försäljning och marknadsföring.

Webbutveckling , UX Design
Flowscape | Utveckling

Modern sajt som resulterade i ökad prestanda och användarupplevelse

Flowscape har länge varit ledande inom sin bransch men under de senaste åren har de dykt upp en del konkurrenter på marknaden. För att verka konkurrenskraftigt behövde Flowscape modernisera sin webb, på ett enkelt sätt möjliggöra exponeringen av deras lösningar/produkter och även förbättra användarupplevelsen för besökarna.

Webbutveckling , UX Design
Stiftelsen Barnens Dag och Barnens Ö | Utveckling

Framtidssäker sajt i Umbraco Uno för Barnens Ö

Barnens Ö befintliga webbplats var byggd på ett CMS som var utdaterat och behövde därför en uppdatering med en ny sajt på ett nytt CMS. Målet var att ta fram en framtidssäker sajt på Umbraco Uno, som passade både deras behov och önskemål.

UX Design , Webbutveckling
Finans- & försäkringsbranschens a-kassa | Marknadsföring

Så hjälpte vi att sprida information om Finans- & försäkringsbranschens a-kassa nya chattfunktion

Finans- & försäkringsbranschens a-kassa skapade en ny chattfunktion på deras webbplats. De ville sprida information om att deras chattbot FINA kan hjälpa till att besvara enklare frågor om a-kassans regler samt allmänna frågor om medlemskap och ersättning, för att på så sätt minska antalet förfrågningar via e-post eller telefon.

Digital marknadsföring
HRAK | Marknadsföring

Ett helhetsgrepp i digital marknadsföring för HRAK

Hotell- och restaurangbranschen är en av Sveriges snabbast växande branscher. Samtidigt har många i branschen osäkra anställningar vilket orsakar perioder av arbetslöshet. Därför ville HRAK öka sin varumärkeskännedom samt få in nya medlemmar.

Digital strategi, Annonsering
Akademikernas a-kassa | Utveckling

Automatiserad ansökningsformulär för Akademikernas

Efter att vi lanserat Akademikernas A-kassas nya hemsida kom turen till att se över ansökningsförfarandet. Som det såg ut krävdes manuell hantering av alla ärenden och väntetiden kunde vara flera månader för den som önskade bli medlem. Målsättningen var därför att automatisera medlemsansökan och på så sätt minska handläggningstiden.

Webb
Städade Hem | Marknadsföring

Städade Hem slår rekord i antal nya kunder

Städade Hem har tidigare skött all den digitala marknadsföringen själv. Men nu vill de ta det till nästa nivå för att öka synligheten och effekterna ytterligare. Målsättning var att nå nya kunder i Nacka och Värmdö, öka kundflödet och fokus på att abonnera på hemstädning.

Digital Strategi, Annonsering